ELT Group-მ მონაწილეობა მიიღო Customer Experience (CX) Business Summit & CX Award Georgia 2024-ზე, სადაც წამყვანი ადგილობრივი და საერთაშორისო კომპანიები მომხმარებლისა და თანამშრომლის გამოცდილების მართვის საუკეთესო პრაქტიკებს წარადგენდნენ.
ჩვენთვის მომხმარებლის კმაყოფილება უმნიშვნელოვანესი ღირებულებაა და გვჯერა, რომ მისი როლი მომავალში კიდევ უფრო გაიზრდება. ELT-ში მომხმარებელზე ზრუნვა ჩვენი ყოველდღიური პრიორიტეტია.
განსაკუთრებული მადლობა ჩვენს გუნდს ერთგულებისა და პროფესიონალიზმისთვის — სწორედ ეს არის ჩვენი წარმატების ერთ-ერთი მთავარი მამოძრავებელი ძალა.